Sabiha Gökçen Airport.

hey wij hebben een vlucht van antalya naar dusseldorf met tussenlanding in Sabiha Gökçen Airport. ,kan iemand me me zeggen hoe ik deze overstap zo snel mogenlijk doorloop,heb 1,5 uur tussen de 2 vluchten ,uitleg liefst stap voor stap,alvast bedankt

Ik denk niet dat er veel mensen zijn die daar zo 1,2,3 antwoord op kunnen geven. Zou gewoon de aanwijzingen op het vliegveld maar volgen.

1 like

toch fijn dat je een antwoord gaf ,we hadden een keer is een overstap in izmir ,maar dat was gewoon even apart in de transit en dan weer terug het zelfde vliegtuig weer in ,maar dit is dus een ander vluchtnr- we zien wel er zullen er nog wel zijn met onze situatie ,dank je

Reis je met de zelfde maatschappij dan gaan je koffers vaak rechtstreeks door naar de volgende vlucht, kun je voor de zekerheid nog even navragen bij het inchecken. Verder is het gewoon de aanwijzingen volgen op het vliegveld. Je gaat in istanbul door de paspoort controle en dan volgt het zichzelf. Sabiha is op zich geen extreem groot vliegveld net als Atatürk

Sent from my SM-G920F using Wereldwijzer mobile app

Je zou verbaasd zijn hoeveel vluchten via Sabiha Goksen vliegen.
De vertrekhal van internationale vluchten en domestic bevinden zich in het zelfde gebouw op de eerste verdieping. Na landing kom je binnen op het gelijkvloers. Bagage wordt heel waarschijnlijk onmiddellijk doorgestuurd. Je wandelt dus de domestic arrivals (na paspoortcontrole als je uit het buitenland komt)uit en ga dan onmiddellijk naar rechts. Op het einde neem je de roltrap naar 1ste verdieping. Zoek nu naar de ingang voor de internationale vertrekken op uw linkerkant waar je door de pascontrole moet of naar de domestic als je pas bent aangekomen. Domestic ligt voor de internationale ingang.
Je doet er ongeveer een vijftal minuten over van aankomst naar vertrek. maar spijtig hebben de meeste vliegtuigen vertraging en dus is het soms hectisch…

Bedankt voor de goede uitleg. Over het algemeen staat eea op de vliegvelden goed aangegeven en is er geen echte richtlijn. Je weet immers ook niet in welk gedeelte je aankomt en waar je overstap staat. Gewoon rustig even in de rondte kijken en de aanwijzingen volgen is over het algemeen het beste. Toch?

inderdaad Alchrisal wij zijn terug van 6-11-2016 we moesten van domistic naar internationale vluchten omdat de eindbestemming dusseldorf was,vluchturen waren ter plaatse verandert ,we vlogen s’avonds laat terug en hadden maar 50 minuten om over te stappen met 2 kinderen ,het langste aanschuiven moesten bij de douane ,dan denk je het niet te halen ,er werd nog gewacht tot alle pasagiers er waren ,uiteindelijk is het vliegtuig later vertrokken ,schijnt daar heel normaal te zijn en omdat we beide vluchten met pegasus vlogen gingen de koffers outomatisch door naar de volgende vlucht groetjes ida

http://www.wereldwijzer.nl/images/statusicon/user-offline.png