S(r)i Racha

Kent iemand het? Is het de moeite waard? Kan er weinig over vinden op het internet. Zat vandaag in de Lonely Planet te bladeren en kwam het tegen. Gunstige ligging iig! We willen denk in via Bangkok naar Pattaya/Jomtien en dan door naar Koh Chang en omdat Si Racha op de route ligt dacht ik, misschien is het wel wat?

Dat er een tijger dierentuin is weet ik wel, bijna alles wat je vind over deze plaats gaat samen met deze zoo.

ik heb ff op google earth gezien klein stadje,met een clock-tower,ze hebben daar ook een sukumit road!g.s

Kan aan mij liggen, maar Sukumit Road betekent dat dat er een straat is waar wat te halen valt? Druk dus? Of neem je me nu in de maling;-)

Clock tower altijd handig…ghe

Uit je berichtje kan ik opmaken dat het niet veel bijzonders is, maar kan aan mij liggen natuurlijk.

Bitter ernstig! er bestaat een "sukumvit road op Si Racha!!Het is een gewoon stadje aan de kustlijn,zoals je meerdere hebt op de weg naar Koh Chang!In iedergeval ikzelf heb er nog geen halte gehouden.gegroet:georgessiam.:chin:

Zo ernstig was het niet bedoeld hoor, haha!

Niet voor niets een wink achter maling;-)

Maar ben benieuwd, wie weet komen er nog wat reacties. Al verwacht ik niet veel, net wat je zegt, t is maar stadje ergens aan het water. Lees er ook weinig over op internet, idem met hotels ofzo. Ja de saus! Die schijnt door heel Thailand “wereld” beroemd te zijn! En pittig ook!:redface:

ik ben er zelf nog nooit geweest maar vrienden van mij wel en volgens hun is er niet veel te doen het is een heel rustig plaatsje en eigenlijk het enige wat het melden waard is is de tijgerzoo
ook kan je een de boot nemen naar ko si chang een klein en rustig eiland wat op z’n 45 minuten varen ligt

groet dirk :chin:

Dankje Dirkpie, die indruk kreeg ik al dat er niet veel te beleven valt. De tiger zoo word vaak ook gedaan vanaf Pattaya. Naar Koh Si Chang hoef ik niet zo nodig, we gaan namelijk ook nog naar Koh Chang.

Het schijnt dat er daar ook een crocodile farm,naast de tiger zoo ligt!een beetje buiten de stad zou er ook nog een tempel zijn die je kunt bezichtigen(er zou ook de voetafdruk van boedha aanwezig zijn aan de tempel)gegroet:georgessiam.>>>>>>de 4de inpakken en ribberdebie!!