's Nachts reizen van Dubai IA naar WTC

Hallo,

In juni gaan we een paar dagen naar Dubai en landen om 23:59 op Dubai IA. Dubai heeft een mooie metrolijn, maar die stopt er om 12.30AM mee, voor zover ik op internet heb gevonden. Is er een andere mogelijkheid om met OV van het vliegveld naar het WTC te komen, aangezien we daar dan een hotel hebben of is het beter om een taxi te nemen en zo ja, weer iemand wat dit ongeveer kost.

Bedankt voor de tips!

Groeten,
Sander

Kijk voor onze reisverslagen op : www.maartenensander-reizen.webklik.nl

Hoi Sander,

Wij hebben de taxi gepakt vanaf de luchthaven naar het hotel. 's Nachts schijnen de rijen bij de paspoortcontrole lang te zijn, wij hebben er om 00.30 ruim een uur over gedaan…
Daarna met de taxi naar het hotel (Rydges Plaza, kan je opzoeken waar in Dubai het ligt), kwartiertje rijden en kostte 8 of 9 euro. Erg redelijk vond ik!

Groetjes, Cetje

1 like

Hi Cetje,

Dank je wel voor je bericht! Het Rydges Plaza is vlakbij het hotel dat ik op het oog heb. Het Rose Rayhaan by Rotana (ligt in de straat van het WTC, bij het financial district) Zal dus ietsje duurder zijn met de taxi, maar inderdaad een zeer redelijke prijs, helemaal op dat uur van de dag…

Gr. Sander

Kijk voor onze reisverslagen op : www.maartenensander-reizen.webklik.nl