nu ik hier toch ben kan ik mij net zo goed even voorstellen, Ruud, 57 jaar en woonachtig in Zaltbommel. India, Thailand en Cambodja hebben we inmiddels in Azië bezocht. Dit jaar staat Ladakh op het programma, het gebied waar veel Tibetanen wonen. Tibet zelf wil ik niet bezoeken aangezien de Tibetanen niet vrij zijn om te praten en je de kans hebt dat wanneer denkt met een Tibetaan staat te praten, dit gewoon een verkleedde Chinees is. Ik heb niets tegen Chinezen echter wel tegen de manier waarop de Tibetanen door de Chinezen worden behandelt. Vandaar Ladakh, heb een in Leh wonende nederlandse reisorganisator gevonden en hij heeft voor ons een geweldige trip in elkaar gezet. Voor info kun je contact opnemen.
Hoi Rudi,welkom op wereldwijzer!
Nou je hebt al aardig wat landen bezocht in het verleden,Rudi !
Leh, de hoofdstad van het gebied Ladakh, was vroeger een belangrijk knooppunt voor handelskaravanen langs de zijderoute, vandaag is het de uitvalsbasis voor trekkings in de imposante bergketens.
Ook de boeddhistische kloosters, van Thikse en Hemis in de Indusvallei zijn prachtig om te bezoeken Rudi!
Indien je nog met vragen zit,dan kan je die altijd stellen in het Indiaforum hier op wereldwijzer!
Succ6 nog met je voorbereidingen Rudi !
groet,georgessiam.