rustige mooie plekken en campings

Dit jaar willen wij, gezin met 2 zoons 12 en 14, rijden naar Griekenland, richting Athene en dan naar een of meer eilanden (met de auto en helaas in het hoogseizoen…). Daarna willen we wel een stuk vasteland aandoen (Peloponnesos) en dan terug naar huis: met de boot naar Italië en van daar rijden. We hebben 5 weken!
We zijn vorig jaar al in Griekenland geweest (Ionische eilanden, Peloponnesos). We vonden het geweldig!
Mijn vragen zijn: wie weet er op de plekken waar wij heen willen fijne campings? Wat wij heel graag zouden willen is rustige campings met wat grotere plaatsen en als het kan een zwembad. Mag heel basic zijn, eenvoudig. Sanitair hoeft niks bijzonders te zijn als het maar rustig is met ruimte en eventueel als enige luxe een zwembad. Ik snap dat het veel gevraagd is en toch hoop ik op een paar tips.
Vervolgens zou het me ook enorm helpen als ik ideeën zou kunnen krijgen over mooie, rustige plekken in Griekenland. Er hoeft geen vliegveld te zijn want we rijden met eigen auto. De keuze aan plekken in Griekenland is zo overweldigend. Ik browse graag op internet, maar tips van anderen zijn erg welkom!
Alvast hartelijk dank voor het meedenken!