Rustig hotel aan het strand in (omgeving van) Kuta mogelijk?

Hoi,

Wij willen de nacht voordat we terug naar huis vliegen vanaf Bali een nacht in een redelijk luxe hotel aan het strand verblijven in de buurt van het vliegveld. Heeft iemand suggesties voor een mooi hotel dat niet te groot en niet te druk is, wel direct aan het strand ligt, maar niet in het drukste uitgaansgedeelte? En dat allemaal voor een enigzins redelijke prijs…Uit mijn eerste zoekactie op sites en in boekjes lijkt te volgen dat ik hiermee het onmogelijke zoek:-)

Groeten, Sandra

Kuta heeft niet zo veel direct aan het strand. Iets aan jalan kartika plaza (richting Discovery mall) is het eerste wat bij me op komt. Ligt aan een grote weg, maar de hotels liggen allemaal iets naar achter dus ik denk niet dat je daar laat van hebt als je binnen bent. Van het uitgaanspubliek zal je geen last hebben, die zitten allemaal bij jalan Legian.

Misschien zit hier nog iets voor je bij?

Wij zaten vorig jaar in Legian Beach hotel. Dit is het laatste hotel aan de boulevard, tussen kuta en semyiak in.

http://www.333travel.nl/hotel/indonesie/legian-beach-hotel/informatie?productcode=H329