Rust en snorkelen in Egypte

Ik ben eergisteren teruggekomen van een reis door Egypte waarvan we de laatste dagen door gebracht hebben in Sharm el Naga.Een Afrikaans aandoenend resort in de woestijn met alle huisjes (geschakeld) met uitzicht op de rode zee.Er is rust, strand en een prachtige onderwaterwereld. De badkamer is gedateerd maar de ruimte en rust en de liefde voor de zee en de mensen maken alles goed. Vriendelijke werknemers en het eten is goed.Ik en mijn medereizegers vonden het een heerlijke plek.Er is ,behalve het resort, niets om naar toe te gaan daar het resort in de woestijn ligt maar juist daardoor kom je helemaal tot rust.

Leuk om te lezen! Ook ik plan een reis naar Egypte om te snorkelen en dacht in eerste instantie aan Dahab. Weet iemand welk moment daar het beste moment van het jaar voor is?

Hallo,
wij zouden deze zomer van 11 juli tot 25 juli 2011 naar
Hurghada willen gaan in hotel CITADEL AZUR RESORT *****
heeft er iemand ervaring met dit hotel en is het
tijdens deze periode te doen van de warmte, daar er mensen
zijn die ons vertelden dat je voor 16 u niet buiten kan van de hitte
Daar wij onze vakantie maar in die periode maar kunnen nemen
zouden wij het natuurlijk niet zien zitten om in onze kamer te moeten
blijven tot 16 u
Daarom zouden wij het graag horen van iemand die in die periode
in Egypte zijn vakantie doorbracht
Alvast bedankt
PLUCHE

Kijk Is op www.zoover.nl daar kun je van slles vinden van Masha Alam

Pluche,

Als je direct vanaf je hotel wil kunnen snorkelen (hotels dus met een eigen huisrif) dan kan ik je de volgende hotels aanbevelen: Arabia Azur, Arabella Azur en Bel Air in Hurghada. Deze hotels liggen naast elkaar en beschikken over een prachtig huisrif. De service is van hoog niveau en uitstekend all-in pakket.
De temperatuur in juli is wel hoog maar aan het strand staat altijd een lekker briesje. Kijk inderdaad maar eens bij Zoover.nl voor de beoordelinge en vraag en antwoord. Dan krijg je een goede indruk.

Veel plezier alvast!

Er is geen enkele reden dus om de hele dag op je kamer te moeten verblijven. Beter lekker 's ochtends vroeg lekker snorkelen (beste zicht ivm stand van de zon) ontbijten, zonnen/snorkelen. Lunchen en evt. rusten, en 's avonds lekker even naar Sakkala of Village Road (Orange Cafe/Nederlands!)om te winkelen.