Ik ben een 22-jarige studente die deze zomer op reis gaat.
Ik ben erg benieuwd hoe het in Rusland is om als vrouw in je eentje te reizen.
Ik denk hierbij aan: veiligheid, houding van mannen tov vrouwen, etc.
Iemand ervaring? >>>
Ik ben een 22-jarige studente die deze zomer op reis gaat.
Ik ben erg benieuwd hoe het in Rusland is om als vrouw in je eentje te reizen.
Ik denk hierbij aan: veiligheid, houding van mannen tov vrouwen, etc.
Iemand ervaring? >>>
Geen enkel probleem hoor. Je wordt net zo behandeld als in europa.
So don’t worry
In Moskou zijn de mensen wat stug zo af en toe, maar dat is zowel tegen mannen als tegen vrouwen…
Ik heb Rusland beslist niet als onveilig ervaren.
wat is de wereld toch veranderd-ik herinner me nog goed dat vrouwen dat niet in hun hoofd zouden halen te vragen-er was toch emancipatie!
je zult al snel merken dat dat land in feite door vrouwen wordt gestuurd-mannen zijn dronkelappen die nergens voor deugen. Veel van die vrouwen veranderen zo rond hun 30e in kenau’s met haar op tanden+bovenlip die iedereen flink van zich afbijten-en die je in russies toebrullen als je ze niet meteen verstaat. soms ontdooien ze dan als ze merken dat je zo;n kapitalistiki zapadniki bent (westerling) en worden het allerliefste moekes.
je zult ook al snel merken dat jongedames er allemaal supernetjes en met altijd net gekapte+verfde haartjes piekfijn uitzien. Ze kunnen prima met hoge naaldhakken door de sneeuw baggeren en toch schoon blijven. Ze zijn ook gewend dat die niksnutten van mannen alles voor ze betalen.
in de trein (mits tijdig vooruitgeboekt) zijn er ook dames-enkel coupes te boeken.