Rusland - China - Tibet - Nepal - India juni'12

Hoi hoi!

Ik ben Laura, (bijna… paar dagen nog) 20 jaar en zou deze zomer graag met de Transmongolië meegaan om zo naar midden Azië te reizen. Eerst een stukje west-Rusland verkennen (hoe ik daar zou komen; vliegen, of met de trein via Oost-Europa? Dat staat open!) en dan met de Transmongolië sowieso naar Ulaanbataar en misschien door naar Beijing. Dan door China richting Tibet om daarna af te dalen naar Nepal en Noord-India.

Ik wil sowieso naar Nepal en Noord-India (zou begin juli in Delhi willen zijn), maar zoek eigenlijk nog iemand die het avontuur aan wil gaan om die hele weg ernaartoe af te leggen. Deze weg staat eigenlijk helemaal open dus heb jij een veel betere route om in India/Nepal uit te komen… bring on the ideas!

Als dit je wel wat lijkt stuur me dan een berichtje!!

Ik heb zelf trouwens al eens een jaar gereisd door Oceanië en de backpack is me bekend. Alleen totaal geen ervaring met Rusland en Azië.

groetjes!

Hoihoi,

Ik ben Marten, enthousiast en 25 jaar en ik ongeveer dezelfde plannen.

Ik ben gebonden aan de schoolvakanties en kan pas vanaf eind juli. Het liefst ga ik begin/mid augustus om nog even om te schakelen. Ik wil ook met de trein naar Beijing via Mongolie (met trip aldaar) en via China naar Tibet en via Himalaya naar Noor-India:)

Leuk om te merken dat er meer mensen zijn die dit willen?

Nog steeds dit van plan?

Groetjes Marten

Hoi Marten,

Ik ga (een deel hiervan) nog wel steeds doen. Maar ik ga al in Mei naar India en Nepal met een vriendin die toch ja heeft gezegd.
Kan dit onderwerp denk ik het best maar verwijderen…
Wel leuk dat je reageert, ik hoop dat je nog wat anderen kan vinden met dezelfde plannen! :slight_smile:

groetjes,

Laura