Namens RTL Travel:
Share Your Planet reist Tamara Brinkman in de uitzending van 2 november af naar Mexico. Ze laat zeven redenen zien waarom een vakantie naar Mexico niet mag ontbreken.
In Mexico-city bezoekt ze de kathedraal waar je dagelijks op een loopband de heilige van Mexico (Virgin de Guadeloupe) kunt bezichtigen. Iets wat door duizenden Mexicanan als vast ritueel dagelijks wordt gedaan.
Ook is een bezoek aan de kustplaats Tulum op het schiereiland Yucatan opgenomen in de uitzending. Tulum is bekend van de Maya tempel direct aan zee en de prachtige stranden. Mooi gebied om te gaan duiken.
Tjah, niets om voor thuis te blijven. In een hoog tempo worden een paar bezienswaardigheden, die men uit elke reisfolder kan halen, uitgezonden. Er had wel eens een bestemming buiten de standaard foldermassa, als Baja, Copper Canyon, Oaxaca etcetera, bij mogen zijn. RTL Travel wordt met het jaar slechter…
Juist, vroeger keek ik ook altijd uit naar programma’s over Mexico. Tenzij het heel speciaal lijkt doe ik dit niet meer. Ik ben zelf al 5 keer in Chichén Itzá geweest, 3 maal in Tulum, … en ik hoef het niet allemaal nog een keer te zien op TV.
Dan meld ik me bij deze alvast aan om opnames voor ww te maken Komende 12 maanden staan minimaal Mexico en Cambodja op het programma, dus hebben we al 2 mooie bestemmingen :nod: