Dag allemaal,
Ik wil in mei voor 4 weken reizen door Myanmar, normaal gesproken reis ik alleen op low-budget, weet ik ongeveer wat ik wil zien en in het land zelf kom ik erachter wat nog meer leuk is, oftewel backpacken.
Ik vroeg mij af wat een leuke route voor ongeveer 4 weken is. Ik ben veel wezen zoeken op internet, maar niets kan mij echt helpen. Wie heeft ervaring met een reis van ongeveer 4 weken door Myanmar? Zou je mij jouw route kunnen beschrijven en tips kunnen geven?
Alvast bedankt!
Julian
Je kan bij reisorganisatoren kijken voor routes, zoals koning aap, Sawadee, Djoser, Joker…
VB. http://koningaap.be/rondreis-myanmar-groepsreis-land-van-de-duizend-pagodes/reisbeschrijving een reis van 29 dagen.
Voorst staan er in reisgidsen zoals Lonely Planet ‘intineraries’… dat zijn ook voorstellen van routes.
Je kan je hier altijd op baseren.
Wat ik doe is gewoon veel op voorhand lezen, zodat je weet wat je wil zien en dan maak je een planning op van ongeveer 3 dagen Yangon, 2 Mandelay, 1dag met de trein… Dan kom je er ook.
1 like
Hey Julian,
Ik vlieg morgen naar Myanmar en heb eigenlijk geen planning. Ik heb gewoon de Lonely Planet bij me en daar staan voorin ook geadviseerde routes op basis van hoelang je wilt gaan.
Hoorde ook van heel veel mensen dat je in Yangon heel goed een plan kan maken door middel van met mensen praten. Locals en toeristen.
Veel plezier in ieder geval!
Lewis
Via Wereldwijzer app