Ik ga volgend jaar met drie vrienden Route 66 rijden.
Weet iemand of het goedkoper is om hier al een huurauto te reserveren of dat pas bij aankomst in Chicago te doen?
Zijn er daarnaast tips en wetenswaardigheden die je niet zo maar in iedere reisgids vindt, maar waarvan jullie zeggen “dat mag je absoluut niet missen”. Ik hoor het graag.
Verder zijn we van plan om achttien dagen uit te trekken voor de reis, waarbij we twee dagen voor Chicago en twee voor Los Angeles plannen. Blijft er dan nog genoeg over om Route 66 ontspannen te rijden en genoeg te zien?
Kun je heel goed navragen bij reisbureau Route66Reizen in Boskoop. Misschien staat het ook wel ergens op hun site: Contact - Route 66 Reizen Uitstekend reisbureau overigens!
Ik zou de auto al vanuit Nederland reserveren. Vaak goedkoper en alle verzekeringen zijn inclusief. 2 dagen voor Chicago en voor LA geeft je 14 dagen voor de roadtrip. Willen jullie ook nog naar Las vegas? IK zou trenmionste extra halve dagen plannen in St. Louis, Oklahoma City en een dag voor Albuquerque en Santa fe en een dag voor Grand Canyon NP (reservering noodzakelijk).