Wie maakt gebruik van finalmediaplayer om zijn filmpjes te bekijken op de computer?
Ik heb maar één probleem,ik kan mijn filmpjes niet roteren(draaien)Ik haal de filmpjes van mijn gsm en ik bekijk ze op de finalmediaplayer,beeld en geluid heb ik,juist ik kan het beeld niet verdraaien(het filmpje staat op zijn kop)
Hoe moet ik dit aanpakken?
gegroet:georgessiam.:chin:
VideoLAN VLC-player is een gratis afspeelprogramma (speelt alle bestanden af!) Deze heeft een optie om je filmpjes te roteren voor het afspelen (Via Extra -> Effecten en filters (of gewoon CTRL+E) en dan Video-effecten, Basis). Helaas converteert deze je filmpje niet, dus je moet het iedere keer weer opnieuw instellen voor dat filmpje. Bij mijn weten heeft het programma daar geen optie voor.
Ik ken helaas geen freeware programma’s die het filmpje zo kunnen converteren, zodat het filmpje opnieuw wordt opgeslagen in de goede rotatiestand.
Wellicht zit er andere software, geleverd bij je camera/telefoon, waarmee je video kunt bewerken?
Deze programma heb ik ook opgeslagen(vlc-player) kan de filmpjes bekijken en roteren maar heb geen geluid.zijn er andere players, speciaal voor het bezien van filmpjes die zijn opgenomen met mijn gsm?
Voor finalmediaplayer kan ik filmpjes bekijken en heb ik geluid maar kan niet roteren!samengevat:1/op vlcplayer heb ik geen geluid.
2/op finalmediaplayer kan ik niet roteren met mijn filmpjes!!
zijn er andere players, speciaal voor het bezien van filmpjes die zijn opgenomen met mijn gsm?