Rondtrekken in omgeving Normandie

hoi hoi,

wij willen graag rondtrekken in de omgeving normandie… hebben nog eigenlijk helemaal geen idee welke plaatsen we willen aandoen en zitten ook met een beperkt budget maar we gaan wel in het hoogstseizoen aangezien er een kind van 7 ook gezellig meegaat…
Nu is eigenlijk mijn vraag heeft iemand er ervaring mee om rond te trekken en zomaar campings op te rijden op de dag zelf in de omgeving normandie? en wat is er aan te raden? en is de streek normandie wel leuk voor een kind van 7???
tja allemaal vragen… ik ben meer bekend in het zuiden van frankrijk dus dit is een beetje nieuw voor mij.
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met leuke tips
groeten Sabrina

hoi,
ben je met camper of met caravan

mvgr monique

Normandie is schitterend! Maar in het hoogseizoen is het zeker niet altijd makkelijk een plekje te vinden. Ik heb er in het verleden soms erg lang moeten zoeken, maar dat wil je niet als je met je familie en een kind onderweg bent. Het lijkt me verstandig om een route uit te stippelen en een aantal campings vooraf te contacteren… kijk even op deze site frankrijk-campinggids.nl - This website is for sale! - frankrijk campinggids Resources and Information.