Wij hebben een bedrag aan camperhuur gewonnen. Best leuk.
Nu wil ik weten of er routes zijn voor een veertiendaagse trip langs naturisten terreinen ( liefst buitenland ) in het late voorseizoen of vroege naseizoen?:vak02:groet Else
Wat een geweldige prijs zeg ! Gefeliciteerd.
Wou dat ik dat ook had gewonnen.
Of er zo routes bestaan weet ik niet maar dit is wel een héél goede vraag. Zou dit eigenlijk ook wel willen weten.
in 1994 ben ik met een camper rond getrokken door frankrijk naar z-spanje (murcia)
een op maat gesneden route is er niet, ik ben 4 weken geweest maar als je 2 weken gaat kan je niet zo zuidelijk.
Neem de naturisten gids en stippel een route uit naar reistijd en overnachting adressen (blijf je 1 of meerdere nachten)
Frankrijk was mij toen nog onbekend, heb grote (commercieele) en verenigings terreinen ontdekt, waarbij wij bij de laatste camping op de terugweg zijn blijven hangen en sindsdien er elk jaar heengaan.
Wij gaan reeds jaren met de camper op verlof. Meestal in Frankrijk omdat er zoveel stranden zijn waar naturisme mogelijk is.
Middelandse zee vanaf de Rhone tot de Spaanse grens.
Atlantische kust : vanaf Bretagne tot de Landes.
Wij staan steeds vrij of entueel op camperplaatsen. Nooit op campings of spediale terreinen.