tips en ideeen gezocht voor 1e keer naar frankrijk op camping!

Hallo allemaal!!

ik hoop dat er mensen zijn die ons tips kunnen geven! we zijn van plan om de 1e twee weken in juni naar frankrijk te gaan met ons zoontje van 3 jaar. en ik rij alleen dus er zijn een paar dilemma;s… we willen graag de zon… maar dan moet je minimaal 1000km rijden… en is dat wel te doen als je in je eentje rijd met een kind?! mijn concrete vragen:

• welke regio is niet te ver rijden maar wel een lekkere temperatuur?
  • in een tent of toch eerst stacaravan?
  • leuke camping voor jong gezin?

ik hoop echt dat er mensen zijn die bruikbare tips hebben… want aan de ene kant wil ik best ver rijden maar is dat wel te doen?

groetjes!!

Beste Rianne,
Met het weer moet je altijd geluk hebben, daar hoef je niet per defenitie ver voor te rijden (kijk maar naar afgelopen zomer!)
In een tent vind ik niet echt alles met een kind van drie, maar daar zullen vast mensen anders over denken. Voor een geschikte camping en daarbij de route heb je hier denk ik wel iets aan: http://www.france-voyage.com/frankrijk-campings/ Je kan ook meteen je route plannen en veel andere info vinden. Succes!

1 like

Wij hebben vooral gezinnen met kleine kindjes gehad in de safari-tent die we verhuren op onze mooie camping (www.lachassagne.eu). Misschien is dat ook iets voor u?

<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“Cv6SoM22cGM” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>

Hallo Rianne

Wij zitten op 900 km vanaf Utrecht, heel makkelijk in 1 dag te rijden. Je mag je eigen tent meenemen en wij hebben ook een tunneltent in de verhuur.
Neem eens een kijkje op www.lepetitmasdile.com

In ieder geval een fijne vakantie gewenst

Op deze camping hebben ze leuke mobilehomes te huur en het is niet ver. 800 km van Utrecht.
Kijk maar eens op www.des2rives.com de omgeving is er ook schitterend.