rondtrekken en feesten in en rond thailand.

hey dag iedereen, mijn naam is Giovanni en ik ben een jongen van 25j die het dagdaagelijkse leventje hier in belgie even beu is.
heb een loopbaanonderbreking aangevraagt die in gaat op 20 januari, dan ben ik een gans jaar thuis en zou heel graag een rondreis doen in en/of rond thailand.
ik wil gerust vanalles gaan bekijken maar ook een beetje genieten van het strand en ook een portie nachtleven ervaren.
heb nog geen vaste datum van vertrek vastgelegd, ben vanaf 20 januari vrij en kan nog kiezen waar ik ga, (heb geen termijn lopen dus kan zo lang ik wil in buitenland verblijven)
dit is wel de eerste keer dat ik buiten europa op reis ga. heb wel al een en ander van info verzameld via ihet net en collegas die er al eens geweest zijn…
denk wel dat ik nog een verblijfsvergunning zal moeten aanvragen aangezien ik langer of 30 dagen wil reizen :slight_smile:
moest er zich iemand geroepen voelen of zelf zin hebben om mee te gaan gelieve dan iets te laten weten. op voorand afspreken om te kijken of het klikt is een must.
alvast bedankt. ik weet niet waarom maar mensen hebben mij al zo bang gekregen dat ik alleen naar thailand verterkken niet zie zitten.
ciao