Rondtrekken Cuba september/oktober 2015

Beste mensen,

Ik ben voornemens om over een paar maanden richting Cuba te trekken om aldaar mezelf eens degelijk onder te dompelen in wat Caribische goedheid. Ik ben een jongen van 31, of ja, een man dus, haha. Ben eerder dit jaar een maand door Zuid-Oost-Azie getrokken, Thailand, Laos etc. Mijn relatie is onlangs op de klippen gelopen, en om mezelf even uit mijn ‘liefdesverdriet’ te halen, heb ik besloten mezelf te belonen. Cuba stond altijd hoog op mijn lijst, dus het moet er maar van komen nu.

Gezellige, openminded mensjes die ook zin hebben in rum, reageer!

Communiceren via fb? Kan allemaal : Redirecting...

Hey Rick, ik ben een groep gestart voor mensen die naar Midden- of Zuid-Amerika gaan, om ervaringen uit te wisselen of een reisgenootje te vinden. Misschien heb je er wat aan; Midden- en Zuid-Amerika Backpackers | Facebook

Cuba lijkt mij ook heel gaaf, weet alleen op dit moment nog niet zeker of ik in oktober weg kan. Het zou leuk zijn om met een klein groepje te gaan.

Hey Rick en Chantal!
Ik wil ook graag naar Cuba in oktober/november 2015.
Ik heb niet veel backpack ervaring behalve een vakantie in Thailand, maar ik spreek wel een goede basis Spaans;)
Zijn er al plannen gemaakt?

Ik meld me ook even om eventuele plannen te volgen. Weet nog niet welke periode ik wil, maar ben iig aan het orienteren voor Cuba. Lijkt me een leuke bestemming, maar in tegenstelling tot Azie trekt het me niet heel erg om alleen heen te gaan. Zal me ook even voor de facebook groep aanmelden, goed initiatief.