Rondreizen Zuid Amerika

Hoi,
Ik ben Eva, 22 jaar en ik wil in de periode februari t/m juni 2014 gaan rondreizen door Zuid Amerika. Het beginpunt van mijn reis wordt waarschijnlijk Buenos Aires. Hier wil ik enkele weken een Spaanse taalcursus gaan volgen om vervolgens verder te gaan rondreizen. De route en ook de landen die ik wil gaan bezoeken heb ik nog niet precies uitgestippeld maar bepaalde plekken wil ik zeker gaan zien (zoals Iguazu,Patagonie,Mendoza,Cordoba).

Het lijkt me leuk om deze ervaring met iemand te delen en om (gedeeltelijk) samen te reizen.

Hoi Eva,

Ik heb zo’n soort reis in 2010 gemaakt! Ik ben begonnen met een taalcursus in BA bij Coined en daar heb ik hele goede ervaringen mee!
Ik zat in een studentenhuis vlakbij de school en ben daarna een rondje gaan reizen.
BA-Iguazu-Salta-Mendoza-Cordoba-Rosario-BA.
In Cordoba heb ik ook nog een week via Coined gezeten, maar dat beviel me minder.

Hoop dat je er wat aan hebt!

Groetjes, Laura

Hey Eva

Ben je nog opzoek naar een reismaat voor je Zuid Amerika trip?
Het lijkt mij namelijk wel een goed plan.

Ik hoor graag van je

Groete Eric

Hoihoi, ik kom 6febr aan in Buenos Aires en vlieg 11maart weer verder van Rio de Janeiro. Misschien kunnen we een/dat deel samen reizen als t je wat lijkt! Of met meer uiteraard:) let me know:) groetjes renske. Renskehamstra@hotmail.com