Hoi allemaal!
Wij vertrekken 9 december voor 5 weken naar Argentinië met onze dochter van 3 jaar. Er is eigenlijk vrij weinig te vinden over reizen met kinderen door Argentinië (waar moet je rekening mee houden? hoe zit dat in hotels/hostels, moet je een 3 persoonskamer boeken? Waar moet je qua tijdsplanning rekening mee houden?) We zijn dus op zoek naar reiservaringen van evt andere gezinnen die in Argentinië zijn geweest.
Groet!
Mirella
Hola Mirella,
Wij wonen in Argentinië en reizen voor ons werk aardig wat rond, soms met, soms zonder kinderen. Onze kids zijn 6 en bijna 3 jaar.
Nou zijn onze kinderen dus wel wat gewend, maar wij vinden Argentinië een prettig reisland. De langeafstandsbussen zijn een uitvinding en een hele belevenis, elke keer weer. Bovendien slapen die van ons heel goed in de bussen.
Qua hotels: wij nemen altijd een drie- of vierpersoonskamer, de meeste hotels hebben wel “habitaciones triples”. Hostels zou ik toch mijden, vaak veel te luidruchtig en dat betekent gewoon slechte nachten draaien.
Wij hebben ook diverse klanten gehad die met kleine kinderen rondreisden, als je dat wilt kan ik je wel met hun in contact proberen te brengen. Allemaal erg positief overigens, over rondreizen met peuters hier. Je kunt mij ook altijd even mailen (info@heart-of-argentina-travel.com) of bellen (zie onze site) als je meer vragen hebt.
groet en veel reisplezier,
Jan