hallo, heeft er iemand ervaring met reizen in (noord) india in april? is het echt snoeiheet daar dan?
hallo sanneke,
Zelf heb ik geen ervaring met Noord-India.
Maar als je informatie wil over Zuid-India kan ik je er alles over vertellen.(vooral over de deelstaat Tamilnadu)(omdat ik daar ook al vrijwilligerwerk heb gedaan). Ge weet toevallig niet hoe ik aan een vaste job kan geraken in India?
groeten vanwege Tom.
hallo
2 jaar terug ben ik met mijn vriend 2 maanden naar india en nepal geweest We zijn eind april vertrokken. het is goed te doen dan, je moet niet te veel naar het midden afzakken (radjastan absoluut ontwijken). maar als je in de buurt van de Himalaya blijft is het prima.
tip: ga een trekking maken ;D ;D ;D ;D
In het noorden van India is het in onze ‘zomertijd’: April tot en met Oktober inderdaad wat warmer dan normaal met tempraturen van 38 tot 45 graden, dit is heel normaal. MAAR, houd ook rekening met het feit dat het van Oktober tot Maar in het noorden vreselijk koud kan worden, in Delhi bijvoorbeeld is het in December/Januari vergelijkbaar met de koudheid en tempratuur als in Nederland!! Vanaf Maharashtra, zeg maar Mumbai, is het het hele jaar door aangenaam en warm weer, hier wordt het nooit kouder dan 15 graden! Als je meer wilt weten, mail me dan!