Rondreizen Ghana

Aankomende zomer organiseert Dream Africa Travels drie all-inclusive (excl. alcohol) rondreizen (15 dagen) georganiseerd door Ghana voor 595 euro (de prijs is inclusief transport, 24/7 ondersteuning, water, maaltijden (met drankjes), snacks, entreekosten, activiteiten, airport pick-up en accommodatie). Voor meer informatie bezoek www.dreamafricatravels.com (DreamAfricaTravels is een initiatief van de oprichters van Dream Africa Care Foundation en Stichting FAFA om hun stichting en projecten draaiende te kunnen houden).

Heeft er iemand tips om deze reis te kunnen adverteren en/of interesse om mee te gaan?
Alle reisdata:
8 jul – 22 juli 2016
29 jul – 12 aug 2016
19 aug – 2 sept 2016

Goedemiddag!

Ik heb zeker interesse om mee op reis te gaan. zou ik van 8 juli tot 22 juli nog mee kunnen?

Mijn naam is yvana, 20 jaar oud. Vorig jaar heb ik de opleiding persoonlijk begeleider specifieke doelgroepen afgerond. Momenteel werk ik fulltime, maar ga ik de zomer voor 5 maanden naar Afrika : Gambia, Ghana, Togo en zuid Afrika. Hier wil ik graag vrijwilligerswerk gaan doen maar ook gaan reizen. Mocht u/ andere organisaties kennen die met zorg te maken heeft in 1 van bovenstaande landen, dan kunt u contact met mij opnemen via een priveberichtje hier op wereldwijzer !

[HR][/HR]
Reizen Captain Africa