rondreizen Ghana

Hallo,

Ik ga in juli/augustus voor 6 weken naar Ghana. Ik zou daar ook een rondreis van 12 dagen willen maken. Weet iemand hoeveel budget ik hiervoor nodig zal hebben?

Hallo

het ligt eraan hoeveel geld wilt u uitgeven ? u kunt het zo duur maken als u het maar wilt… van 1500 euro = 3000 GHC daarvan kan je voldoende rond komen. als u de laatste dag nog cedi’s over hebt kunt u het omwisselen bij geldwisselkantoren.

Oja Ik zie dat u opzoek bent naar GHC maar u kunt ook Euro’s meenemen naar Ghana en wissel de Euro’s om in GHC. kijk wel even rond naar lokale geldwisselkantoren die zijn beter dan de grote geldwisselkantoren en wissel geen geld om langs de weg bij het vliegveld… dat is niet save en vaak ook niet de goede valuta koers.

Hallo

Hangt er inderdaad helemaal vanaf wat je wilt gaan doen en hoe je wilt reizen en overnachten.
De nationale parken kosten entree, je kunt met tro tro (goedkoop) of met duurdere bussen en/of taxi’s.
Overnachten kan budget (10 euro per nacht) of voor veel meer geld.

Groet

Wout

Bedankt voor jullie adviezen! Heb inmiddels een rondreis geboekt bij vrijwilligwereldwijd reizen. Ben benieuwd!