Ik wil graag in November een rondreis maken in Mexico… Of misschien mexico, guatamala, belize… Maar het liefste mexico, costa rica samen.
Nu kom ik vanuit amerika naar Mexico dus wil ik graag een rondreis zonder vliegticket. Dus echt de rondreis alleen…
Weet iemand waar ik zo rondreis zou kunnen boeken?? Ik heb gezocht op google en kan allen maar met vliegticket erbij vinden.
Het liefs ook een beetje low budget.
Ik heb een rondreis geboekt via mexicoonline.nl zij verzorgen ook alleen rondreizen en je kunt zelf een rondreis samenstellen uit verschillende bouwstenen.
Volgens mij zijn het wel vooral rondreizen om met zijn tweeen te doen en niet in een hele groep.
Succes ermee
Gr. Mara
Hoi,
wil je in een groep reizen, of individueel?
Ik heb er ook en reis samengesteld voor juli en augustus. Mex-Guat-Belize…
Maar ze hebben ook wel costaricaonline denk ik…
Het werkt met bouwstenen… ideaal.
Groetjes,
Dominique
Individueel wil ik graag rondreizen. Daarom lijkt mij mexicoonline wat minder omdat dat per twee personen gaat.
Hoi hoi,
Wij zijn van 3 t/m 26 april naar Mexico geweest en hebben zelf onze reis samengesteld via Tico reizen, www.tico.nl Het is ons heel erg goed bevallen. Je kan bij hun zelf opgeven wat je wilt gaan doen en hun regelen het voor je.
Wij wilden dat alle hotels geboekt waren en dat we een auto hadden. Verder hebben we zelf de routes gezocht enzo. We hadden bij verschillende bureau’s offertes opgevraagd, maar wij vonden deze qua prijs en service het beste. We hadden best snel een offerte en ze belden na 2 weken nog even om te kijken of alles naar wens was. Van andere bureau’s hebben we niks gehoord of de prijzen waren gewoon skyhigh.
Wij hebben ook bij mexonline gekeken, maar die zitten vooral in Yucatan, wij wilden meer het midden van Mexico zien.
Succes met je reis samenstellen.
Gr. Tam