Rondreis west Canada

Klein reisverslag van een maandje west Canada, begonnen in whitehorse ,van daaruit naar Yellowknife, dan banff, dan eindigen in Vancouver… overal een auto gehuurd behalve Vancouver dus in die eerste 3 locaties ook een heel stuk van de omgeving gezien, we zaten in whitehorse in een geweldige cabin naast de locale hotsprings dus was helemaal relaxed. 2de keer voor mij canada, altijd geweldige ervaring, heel aardige mensen , veel wildlife, veel noorderlicht en prachtige omgeving, zeker een aanrader :slight_smile:

<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“ilkJwJGAJhY” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>

<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“0go5jiqRmM4” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>

Mooie beelden hoor, zit vast veel werk in ook! Bedankt voor het delen!

In welke periode was dit? Zeker net terug?

Dank je :blush: en ja hele maand november was k er

<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“ukWqNVj9LHA” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>

Hi Stefano,
Hoe ver moet je eigenlijk naar het noorden rijden om het Noorderlicht te zien, wat is je ervaring?

Hello, hoe bedoel je, in canada?

Ja precies,
Hoe ver moet je rijden of kun je het noorderlicht ook in Vancouver of Calgary zien?

Van daaruit kun je t ook zien als t wat sterker is… maar iets meer noord zou iets beter zijn

Heel mooi, ben van plan om in maart volgend jaar ook naar West-Canada in de winter te gaan met een groepsreis (Rondreis Canada – je ziet méér op onze reizen | SRC Reizen), hoop dan ook zulke mooie foto’s te kunnen maken!

Nice, denk wel als je die hele route zelf boekt dat je goedkoper uitkomt zeker met de lage stand canadese dollar :wink:

Helemaal als je een reisgenoot weet te vinden, ik vind het zelf ook redelijk aan de prijs. Met een single groep reizen heeft natuurlijk wel voordelen wat betreft contact met anderen en je moet ook maar net zin hebben om zelf te rijden in de sneeuw.

Zo leuk rijden in de sneeuw, dat is daar heel anders dan die choas wat hier uitbreekt als er 5cm valt… ja nu heb ik toevallig een partner maar heb ook super geweldige reizen single gemaakt… toen ik de eerste keer canada ging 2 jaar geleden ben ik ook alleen geweest, hoef je op niemand te letten eh