In juni plannen mijn vriend en ik een reis naar West-Amerika… We hebben nog een paar twijfels…
We reizen van Page naar Monument Valley en zo verder naar Moab…
We moeten nu kiezen tussen een overnachting in Tuba City of in Kayenta…
Wat is beste keuze?
Een andere vraag…
In Bryce Canyon en Bishop overnachten we in Americas Best Value hotels…
Heeft iemand ervaring met die hotelketen? Ik heb redelijk negatieve beoordelingen gelezen over die hotels…
Als je bij Monument Valley wilt overnachten altijd kiezen voor Gouldings of The View hotel. Monument is op zijn mooist bij zonsondergang en zonsopkomst.
Het nieuwe Moenkopi hotel in Tuba City is prima maar Kayenta ligt veel dichter bij MV. Hampton Inn is een goede keus. Maar het beste is Goulding’s of The View. Cabins bij Goulding’s zijn goed en goed te betalen.
Zelden in Best Value gelogeerd. Basic en goedkoop. Probeer anders een motel 6. In Bishop is BW Creekside Inn geweldig maar er hangt ook een prijskaartje aan.
Bij Bryce heb je oa Ruby’s Inn en BW Grand maar ook Bryce View lodge. Allemaal van dezelfde eigenaar. Bryce View zal het goedkoopst zijn. Gewoon een no frills motel.
Van al die beoordelingen zou ik mij niet te veel aantrekken. Die hotels zijn er alleen maar om te slapen. Maar The View is wel een geweldige ervaring.
Diverse malen gelogeerd in Americas Best Value hotels. Goede ervaringen hiermee. Het is met alle ketens hetzelfde. De meeste zijn goed maar soms zit er wel een minder goede bij. Ik vind Americas Best Value over het algemeen wel beter dan Motel6.