We zouden in oktober of november een 18-daagse rondreis willen maken in Vietnam en Cambodja. Is dit qua weer (regen?) en drukte een goede periode? Wie is er al in die periode naar toe geweest?
Merciekes
Cis
We zouden in oktober of november een 18-daagse rondreis willen maken in Vietnam en Cambodja. Is dit qua weer (regen?) en drukte een goede periode? Wie is er al in die periode naar toe geweest?
Merciekes
Cis
hoi Cis,
je moet het treffen, ik ben twee jaar geleden van midden oktober tot midden november in vietnam geweest en heb maar één dag flinke regen gehad. maar toen we net terug waren stonden er veel dorpen blank, wat ook weer normaal is voor deze tijd. ook de groep die net voor ons reisde had veel regen gehad. wat drukte betreft valt vietnam wel mee, toerisme begint natuurlijk ook te groeien daar, maar we zijn niet veel toeristen tegengekomen. Gewoon gaan, ik heb al veel gezien, maar vietnam heeft een speciaal plekje in mijn hart gekregen.en mocht je in hoian komen is het leuk om daar voor een prikkie kleding op maat te laten maken. mocht het ontbijt niet bij de reis inbegrepen zijn is het misschien ook wel een tip om buiten de hotels te eten ( ook lunch en diner trouwens ) net buiten de hotels is het eten veel lekkerder en veel goedkoper. Maar voor +/- 3 euro voor een complete maalijd ( voor - hoofd en nagerecht ) incl drank is natuurlijk zowiezo niet veel.
groetjes Heidi