Rondreis Saharienne Met Bosphorus

HALLO, IK GA SAMEN MET MIJN VRIENDIN NAAR TUNESIE.
WIJ DOEN IN OKTOBER DE RONDREIS SAHARIENNE MET BOSPHORUS. IS ER IEMAND DIE DE RONDREIS AL GEDAAN HEEFT OF DIE GELOGEERD HEEFT IN HOTEL DAHLIA DAR DJERBA? IK BEN OP ZOEK NAAR TIPS WAT BETREFT BAGAGE EN HOTELS GEDURENDE DE RONDREIS. EN HEEFT IEMAND ENIG IDEE HOE HET WEER IS IN OKTOBER? ZOWEL IN DE WOESTIJN OVERDAG EN SNACHTS EN IN DJERBA? VELE VRAGEN DUS EN HOPELIJK OOK VELE REACTIES.

BYE

Hoi Paralena,

Dat zijn een heleboel vragen. allereerst de temperatuur, nou die is nog behoorlijk heet, maar het is een uitstekende tijd om door de woestijn te reizen. Op Djerba kan de temperatuur oplopen tot 35 graden en somes nog hoger, ook 's nachts is het nog aangenaam. In de woestijn is het altijd iets heter en koelt het 's nachts ietsje af. Het hotel op Djerba is goed, ik heb er zelf nooit gelogeerd maar ik ken het wel. en wat de hotels onderweg betreft, de meeste zijn gewoon goed, ik heb zelf ongeveer dezelfde reis gemaakt en altijd goede hotels getroffen. ik weet niet helemaal wat je bedoeld met je vraag over je bagage, bedoel je wat je mee moet nemen of hoe je het mee moet nemen. Laat maar even weten of stuur me een mailtje. Kijk ook even op de Djerba Groep daar staan de nodige tips over Djerba en het zuiden.
Het adres is: http://groups.msn.com/DjerbaGroep

Groetjes,
Marianna