rondreis rechtstreeks in brazilie boeken

Graag wil ik weten of er iemand een betrouwbaar reisbureau/agent kan adviseren, waar ik mijn rondreis (heb ik al uitgestippeld) kan boeken. Via een reisorganisatie in Nederland is het erg duur (die laten het natuurlijk ook door een organisatie in Brazilie doen).

Wie heeft er eerder een rondreis gemaakt met Riksja (brazilieonline)? Na het boeken krijg je namelijk informatie over de contacten in Brazilie.

Alvast bedankt voor de tips!

Ps. Uiteraard vind ik via google wel reisbureaus in Brazilie, maar dat leest zo moeilijk als je geen Portugees kent…

mjah …

Ik wil best begrijpen dat je niet voor de commissie van een Nederlands reisagentschap wilt opdraaien maar als je geen Portugees begrijpt hoe denk je dan eigenlijk je reis te boeken via een Braziliaans reisbureau ??? Die spreken geen engels hoor, maar je daar geen illusies over!
Bovendien ga je op een ander probleem stuiten … de betaling, je kan niet met een buitenlandse kredietkaart betalen op een Braziliaanse website!

Voor wat hoort wat, maw je gaat een extra betalen voor je reisbureau in Nederland maar je reis zal dan tenminste wel naar behoren georganiseerd zijn (iets waarvan ik je quasi het tegendeel kan garanderen als jij dat via een bureau hier gaat proberen :wink:

Jouw enige alternatieve optie is eigenlijk enkel een vliegticket hierheen te boeken en dan te improviseren, maar hier opnieuw ga je op de taalbarierre botsen. Het is dus eigenlijk wel belangrijk dat je ergens op 1 of andere manier een basis van (Braziliaans!) Portugees probeert op te doen. Er is voldoende materiaal op internet te vinden (tenminste als je reeds het Engels machtig bent en dan kan ik je voornamelijk Brazilian Portugese van Pimsleur aanraden)

Suc6 nog in je planning.

Tropische groet uit Bahia

Eens met Ixke,

Ik boekte vroeger altijd via Casa Travel Alkmaar, weet niet of ze (Ivone) nog bestaat…

Als je nog via Sergipe reist in het NO van Brazilie, drop by in ons strandbedrijf Parati.

Groet, succes, Harry

Maar wat bedoel je precies met rondreis? De tickets of ook al de hotels en wil je een gids etc?

Je kan een airpass kopen samen met je intercontinentale vlucht. Daarmee kun je al je binnenlandse vluchten vastleggen. Hotels kun je emailen of boeken via een site zoals booking.com, vaak kunnen hotels ook een taxi voor je regelen als je de reisdetails doorstuurt of gewoon zelf een taxi pakken op het vliegveld. Na de zomer ben ik in Rio en kun je altijd mailen voor vragen/hulp, Ixke zit in Salvador, Harryparati in het Noorden…zo kun je dmv wereldwijzer een heel eind komen!

Meer info over de airpass http://www.tam.com.br/b2c/vgn/v/index.jsp?vgnextoid=ef41105ac2e7b110VgnVCM1000005f05a8c0RCRD