Rondreis Peru, Bolivië, Chili

Hey!

Mijn vriend en ik gaan in juni voor 4 weken op rondreis naar Peru, Chili en Bolivia

Wij hebben de volgende route voor ogen:

D1 Vlucht Amsterdam -Lima
D2 vlucht lima - puerto maldonada
D3 amazonewoud
D4 amazonewoud
D5 amazonewoud + nachtbus naar Cusco
D6 Cusco
D7 Jungle inca trail
D8 Jungle inca trail
D9 Jungle inca trail
D10 Jungle inca trail
D11 bus naar puno
D12 Titikakameer
D13 bus naar Copacobana
D14 bus naar La paz
D15 La paz + nachtbus naar Uyuni
D16 zoutvlakte
D17 zoutvlakte
D18 zoutvlakte
D19 San pedro de atacama
D20 San pedro de atacama + nachtbus arica
D21 bus naar Arequipa
D22 Arequipa
D23 Colca canyon
D24 Colca canyon + nachtbus naar ica
D25 balestaseilanden
D26 bus naar lima
D27 terugvlucht Lima - Amsterdam

Is deze reis realistisch?

Wij hebben ook schik dat we last zullen hebben van hoogteziekte. Doen wij de reis beter zoals vermeld of omgekeerd? Is 1 dag rust in Cusco voldoende om te acclimatiseren?

Alvast bedankt!

Hola, Wij hebben een reisbureau met rondreizen Peru en Bolivia.

Wat betreft uw schema vind ik dat het kan, maar de meest rondreizen gaan omgekeerd.

Wij bieden prachtige voordelige, avontuurlijke rondreizen en diverse korte tours aan in Peru / Bolivia , die uzelf kunt samenstellen vanaf 7 tot 30 dagen. Alles is aanwezig: Zoutvlakten van Uyuni, La Paz, Machu Pichu, Uros eilanden, Colca Canyon, raften, Inca Trail, Jungle tours, mountain biking en strand. Ons bureau wordt in Peru gerund door een Nederlandse reisleider en we maken gebruik van officiële gidsen ter plaatse waardoor uw reis in Peru op maat, naar uw wensen en bijgestaan in uw eigen taal tot een onvergetelijke vakantie wordt.
Voor meer informatie, aanbiedingen en ook onze voorbeeldreizen vraag of ga naar onze website: http://www.rondreizenperu.eu . KIJK HIER EENS NAAR ONZE VOORBEELDREIZEN.