Rondreis over Java, Bali en Lombok

Hi allemaal…

Even voorstellen. Ik ben Vincent, 22 jaar en reislustig. Ik ga deze zomer naar Indonesie toe. Helaas heeft mijn reisgenote haar trip moeten anuleren, dus ik sta er nu min of meer alleen voor. Misschien dat iemand anders het leuk vind om met me mee te reizen, ik ga sowieso :nod: Na Curacao, 10 weken stage in Denemarken en roadtrippen in France wordt het wel eens tijd voor t echte werk!

Het plan is om op 6 juli te vertrekken, landen op Singapore en vanaf daar door naar Bali. Dan lekker rustig aan naar Javen en terug naar Lombok, om daar onder andere te duiken. 20 augustus vertrekt het vliegtuig weer richting Hollanda, dus die zou ik wel graag pakken.

Mijn reisdoel kun je misschien t best samenvatten met een paar steekwoorden: backpacken, redelijk budget, lonely planet, natuur, cultuur, feesten, lol, en spontane acties. Weinig plannen maken en we zien wel wat er allemaal lukt.

Lijkt het je leuk om een deel met me op te trekken, stuur me een mailtje, of reageer hieronder :dope:

(inmiddels heb ik de vlucht naar Bali ook geboekt, dus ben er helemaal klaar voor!)