rondreis Mexico,Belize&Guatemala

Hallo :zon:ik ben een 32-jarige kerel die een reisgenoot of reisgenote zoekt om een stukje van Midden-amerika te ontdekken!de tockets zijn reeds geboekt&het vliegtuig verlaat brussel de 21e juni.De 18e juli zijn we terug&kunnen we hopelijk terugblikken op eenmooie,onvergetelijke reis met een overvloed aan aangename herinneringen&foto’s.Ik heb min of meer al de reis uitgestippeld…Tikal,Antigua,Tulum&Copan zijn enkele van de vele knusse,wonderbaarlijke verblijfplaatsen.Slapen doen we zowel in luxe als in eenvoud.Let wel het is geen trip waar we de koffers achter ons aan sleuren maar we zijn ons eigen muilezeltje(Lees met de rugzak trekken we rond)!Geen paniek…de meeste verplaatsingen gebeuren met bussen.Kostprijs vliegticket 800euro en de rest houden we zo goedkoop mogelijk maar ik doe natuurlijk een aardige inspanning als dankbaarheid dat één van jullie mij uit de nood hebben geholpen!!!Wie gaat de uitdaging aan:question:

Hoi,

Ik las je topic aangezien ik ook rond wil gaan reizen in Guatamala, Belize en Mexico. Alleen pas in september… zag dat je ticket 800 euro kostte? Welke maatschappij heb je geboekt? Ik ben benieuwd naar je ervaringen daar!
Groetjes Chantal