rondreis met auto 15dgn Ijsland

hoi,

ik ben voornemens om in de periode mei/juni (vertrek eind mei) voor 15 dagen naar Ijsland te gaan. Heb al diverse sites bekeken en veel informatie ingewonnen. Auto’s huren, Ringweg, bezienswaardigheden enz. Allemaal goed zelf te boeken en veel informatie over te vinden.

Zou heel graag op eigen houtje naar Ijsland gaan maar niet in een tentje. Ben dus op zoek gegaan naar hostels, B&B, farmhouses, slaapzakaccomodaties en andere low budget mogelijkheden. Of mijn calculator … :stuck_out_tongue: werkt niet goed maar zijn de genoemde accomodaties echt niet te boeken onder de 50 euro per nacht??? Heb gezocht op hostel.is, farmhouses.is, booking.com, HI hostels, airbnb en nog een paar sites. Wie heeft hier ervaring mee en kan mij verder helpen?

tnnxxx a lot :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

Ik kom er net vandaan, via Kras, logeeradres was een eenvoudig hotel: Klettur. IJsland is een duur land, vergelijkbaar met Noorwegen.

als je echt lage prijs wil kun je proberen terwijl je daar bent, de dag of 2 dagen ervoor op booking.com ofzo kijken dan krijg je soms een heel goedkope prijs… ik reed op een dag verder dan we eigenlijk moesten zijn, had geen zin om heel die weg terug te rijden naar het vorige hotel, en kon zonder moeite annuleren( we hadden daar eigenlijk 2 nachten), en op de nieuwe plaats via booking.com die zelfde ochtend (voor die dag dus) een mooi hotelletje krijgen wat normaal 125 per nacht was als super last minute booking voor 59eurie krijgen… :wink: voor de rest moet je eens proberen regelmatig op die hotelsites te gaan, de datums intikken en gewoon wat rondneuzen zonder te boeken direct, dan krijg je wel een ineens die kortings email haha( als u nu boekt krijgt u 20% korting bla bla…)…