Omdat alleen ook maar alleen is:
Wie (m/v) wil er mee met een rondje langs de 8 nationale parken van Kroatië voor een actieve kampeer vakantie? Naast (berg) wandelen, mountainbiken, raften en/of kanoën hoort bij Kroatië natuurlijk ook een bezoek aan Split, Dubrovnik en Trogir, een dag of wat strand, een avondje stappen en een bezoek aan een of meerdere van de 1185 eilanden voor de kust.
Zijn er meer mensen die alleen zijn / alleen op vakantie moeten of mogen met de leeftijd van ongeveer 23 – 35 jaar die hier interesse in hebben?
Zelf heb ik vakantie van 22 juli t/m 18 augustus, ben in het bezit van een auto, en kan bij meer interesse zelfs ook een busje regelen.
Weet iemand trouwens of er in Nationale Parken van Kroatië ook een soort van abonnement te verkrijgen is dat in alle parken geldig is? (zoals in de USA?)
Erg leuk idee! Helaas vakantie vanaf september…
Maar je brengt me wel op ideeën…
Veel plezier
Hoi Robert,
Ik ga dit jaar ook alleen naar Kroatie. Ga van 16-20 juli. Mijn bestemming zal Dubrovnik zijn. Heb van Kroatie al heel wat steden gezien, maar deze nog niet. Klinkt leuk jouw plannen, maar helaas ben ik al terug als jij nog MAG vertrekken. Ben jij al eens in Dubrovnik geweest? Misschien kun je me wat tips geven…
Ik ben er zelf ook nog nooit geweest, dus kan je (nog) niet Ven tips voorzien.
Niemand zin in een aktieve vakantie in een zonnig oord?
Mocht iemand zich afvragen wat voor soort reiziger ik ben, zie mijn reisverslag van 2 jaar geleden alleen door Roemenië.
Reisverslag Alleen door Roemenië klik hier
(Moet je wel een beetje tijd hebben om te lezen.)
Ik ben nog een beetje te jong om mee te gaan ;),
maar ik kan je vertellen dat Dubrovnik echt de moeite waart is om te gaan bezichtigen. De plitvice meren zijn ook erg mooi! Maar het is daar wel heel erg druk in de zomer, toen wij er waren moest je voetje voor voetje lopen…
Dit jaar ga ik zelf met me familie naar Istrie, ze zeggen dat dat ook mooi is.
Veel plezier en succes met je reis!
Nog even een keertje onder de aandacht brengen.