Rondreis LA - SF camper

Komende zomer willen wij met een camper het volgende rondje rijden. Zoekend op internet en diverse boeken komen we tot de volgende route (planning).

dag 1 Amsterdam Los Angeles
dag 2 Los Angeles Los Angeles
dag 3 Los Angeles Huntington Beach
dag 4 Huntington Palm Springs
dag 5 Palm Springs Phoenix
dag 6 Phoenix Grand Canyon
dag 7 Grand Canyon Grand Canyon
dag 8 Grand Canyon Monument Valley (Kayenta)
dag 9 Kayenta Page LP
dag 10 Page Lake Powell Bryce canyon
dag 11 Bryce canyon Zion NP
dag 12 Zion NP Zion
dag 13 Zion Las Vegas
dag 14 Las Vegas Las Vegas
dag 15 Las Vegas Bishop
dag 16 Bishop Yosemite NP
dag 17 Yosemite NP Yosemite NP
dag 18 Yosemite NP San Francisco
dag 19 San francisco San Francisco
dag 20 San Fransiso
dag 21 Vertrek San Francisco Amsterdam

Voor ons de eerste keer, is deze route de moeite waard of met eventueel een paar aanpassingen nog mooier te maken?

We gaan met een 5 personen (3 tieners).

Mooi rondje.

Ik zou van Palm springs naar Needles gaan, en vandaar naar de Grand Canyon. Kan je gelijk ook nog een stukje Route 66 meenemen.
Wanneer jullie niet van plan zijn te gaan hiken in de Grand Canyon dan kun je daar de extra dag wel afhalen. Deze dag kun je beter gebruiken bij Page. Daar heb je namelijk ook nog Antilope Canyon.
Ik zou ook niet in Kayenta gaan zitten voor Monument valley, maar een plek zoeken op Gouldings
Ik weet niet wanneer jullie gaan, maar wanneer je na 15 augustus in Yosemite aan komt kun je nog een plek reserveren in Yosemite valley. Dit moet dan gebeuren op 15 april om 16.00 uur. Zie hier. Echt om 16.00 uur klaar zitten want met 10 minuten zijn alle plekken vergeven.
Je zit dan in de valley, veel beter dan een plek buiten yosemite, je hoeft dan niet ong. anderhalf uur te rijden naar de valley.
Wij hebben een soort gelijk rondje met de camper gemaakt in 2009. Misschien heb je nog iets aan ons verslag

1 like