Rondreis Iran Yemen en Oman

Dag, ik ben van plan om aan het eind van het jaar een rondreis door bovengenoemde landen te maken, maar ik wil niet alleen. Ik hou ervan om Low Budget te gaan en vooral veel te zien, af en toe een dagje naar het strand is prima, maar vooral veel zien. Wie wil met me mee?
Ik ben een man van 55 jaar, maar sta nog volop in het leven

Hallo Janwim,
Iran en Yemen staan ook nog op mijn lijstje van de landen die ik nog wil bezoeken,ik ben 56 ben veel in Noord Afrika geweest,afgelopen jaar een maand in mijn eentje met een ape karretje door spanje en portugal getrokken,leuk maar ik geef toch de voorkeur aan trekken met een reisgenoot.Reis zelf ook low budget,openbaar vervoer is oké,bevalt het ergens dan blijf je wat langer hangen cultuur natuur en een beetje strand en veel contact met de lokalen.Eind van het jaar lijkt me een goede tijd.Ik woon in utrecht,je kunt me bereiken via mailadres:Trelim@live.nl .Mijn voorkeur gaat uit naar een korte ontmoeting om te zien of we elkaar überhaupt liggen.Ik hoop van je te horen ,groeten Trees.

Hallo,
Ik heb zojuist je bericht gelezen en het lijkt erop dat je ongeveer hetzelfde wilt als ik. Ik ben een man van 55 jaar en sta nog midden in het leven en wil graag veel cultuur snuiven en geniten van onbekende dingen. Ik denk dat dit prima kan in Iran, Yemen en Oman. Ik ben van plan er een mooie rondreis van te maken. Het liefst ga ik met iemand op reis, maar in deze periode gaat er geen van mijn vrienden, vriendinnen mee. Ik ben woonachtig in Amersfoort, zodoene lijkt het me handig elkaar eerst is te spreken en dan kijken of we onze ideeen inn overeenstemming kunnen brengen.Mijn email-adres is: janwim.lodder@telfort.nl/ Het lijkt me handig om via dit adres verder te corresponderen. Ik hoop snel wat van je te horen.
Groet Janwim Lodder