Ik wil al langer naar Iran maar om verschillende redenen hebben reisgenoten over de jaren afgezegd. Ik dacht laat ik het hier eens proberen. Ik wil graag 3-4 weken door Iran rondreizen. Vluchten naar Teheran zijn vaak niet zo duur. Ergens in April of Mei. Verder ben ik erg flexibel. Ik ben zelf 25 jaar en heb 50+ landen al bezocht. Ik heb dus enige reiservaring.
Zal me hier even kort aan je voorstellen,
Ik ben Bjorn en 22 jaar oud.
Door mijn beroep, vrachtwagenchauffeur, bezoek ik veel verschillende landen waaronder alle Europese landen, Marocco, Turkije, Rusland maar ook landen zoals Georgie en Uzbekistan.
Vandaar ook mijn interesse in landen zoals Iran, die volgens mij niet iedereen zomaar zou kiezen als reisbestemming.
Ik hoor graag van je, misschien als je interesse hebt kunnen we wat gegevens zoals email adres of tel. nr uitwisselen. Dat is voor mij wat makkelijker contact houden omdat ik veel op de baan zit.
Wat leuk dat jullie naar Iran wil gaan komend voorjaar.
Ik heb zelf ook al tijdje om plannen eind april 2,5 week te gaan backpacken in Iran. Heb al heel wat landen van de wereld gezien maar het Midden-Oosten ken ik nog niet. Iran heeft altijd iets onbekend en spannends wat me erg aanspreekt, heb er veel goede dingen over gehoord.
ik zit vast aan de schoolvakantie ivm met mijn werk daarom kan ik helaas maar 2,5 week
Ik hoor graag wat jullie plannen zijn.