Reisgenoot Iran

Hallo! Wie vindt het leuk om eind oktober / november 2016 een rondreis van twee weken te maken door Iran? Ik ben een vrolijke, avontuurlijk meid van 32 en hou ervan om nieuwe culturen te ontdekken. Als ik de verhalen zo hoor heeft Iran prachtige steden om te bezoeken, is het eten er lekker en zijn de mensen super vriendelijk. Het lijkt me daarom fantastisch dit van dichtbij mee te maken! En met z’n tweeën is altijd leuker dan alleen. Ben jij 25-45 jaar, opgewekt en sta je open voor nieuwe culturen? Dan kunnen we misschien samen gaan!

Hoi! Iran staat ook op mijn lijst, kan het voor jou ook wat later in het jaar?

Groetjes, Raja

Hey Raja
Leuk dat je reageert! Iets later in het jaar kan misschien wel :slight_smile: Als je wilt, stuur me dan maar een mailtje (reisgenoot.iran@gmail.com), met wat info over jezelf en wat voor jou een goede reisperiode zou zijn.
Groetjes, Margret

heb je ook gemaild.

Leuk! Ik heb je teruggemaild :slight_smile:

Hoi hoi, ik ben van plan om wrs 31 okt naar Iran te vliegen. Max 2 weken backpacken. Wat couchsurfen. Ik ga alleen, maar een (gedeeltelijke) reisgenoot met wie het klikt, zou erg leuk zijn. Ik ben zelf 37. gr Shirley

Sent from my SM-T210 using Wereldwijzer mobile app

Ah ik wil zelf ook heel graag naar Iran. Ik ben wel een ervaren reiziger, maar vind Iran alleen toch wel een beetje eng…helaas heb ik oktober/november geen vakantie :frowning:
Succes met de voorbereiding!

Sent from my SM-G920F using Wereldwijzer mobile app

Hi! Super leuk al jullie reacties!!
Ik heb inmiddels een leuke reisgenoot gevonden, maar aan alle reacties te zien willen er veel meer mensen naar Iran. Wellicht vinden jullie onder elkaar leuke reisgenootjes :slight_smile:
Veel reisplezier allemaal!

mochten jullie Iraanse Rials nodig hebben, ik heb nog 2 miljoen over.
Vergeten in te wisselen.
Ben net terug van 3 weken daar dus als een van jullie info wil over
dit geweldige land dan deel ik graag.

Groet, Phil