Rondreis in juli en/of augustus 2011

Hoi allemaal,

Ik ben Denise en ben bijna 21.
Ik ben op zoek naar een leuke bestemming voor aankomende zomervakantie (juli en/of augustus). Ik ben in europa al op wat aardig wat plekken geweest, maar wil graag wat meer van de wereld zien. Ik heb nog geen idee waar ik naartoe wil, maar weet wel dat ik veel wil zien van de gebouwen, de mensen, de cultuur en ook de natuur. Ik ben niet zoon uitgaanstype maar lekker een drankje 's avonds op een terrasje vind ik heerlijk.
Zat te denken aan gebruik van de trein bij bijvoorbeeld rondtrekken door europa. Mocht het wel verder weg worden zit ik te denken aan backpacken, of misschien met een autootje rondtrekken (heb alleen zelf niet de beschikking over een auto maar heb wel een rijbewijs).
Zijn er mensen die de zelfde reissmaak hebben en nog een gezellig en ondernemend reisgenootje zoekt? Of heeft er iemand tips van bestemmingen passend bij mijn voorkeur? Dan hoor ik het graag van je.
Reageren mag hier maar je mag me ook mailen (denise_kiwinasje@hotmail.com).

Groetjes Denise

hoi Denise,

Ik ben Bas en ik ben 22 jaar.
Deze zomer ben ik van plan om een reis te maken in Griekenland,
om precies te zijn heet de streek de Cycladen. In deze streek liggen alleen maar eilanden met als grootste eiland Naxos, Paros en Andros. Persoonlijk ben ik van plan om te reizen met een rugzak en daarbij zoek ik een reisgenoot die ook van rondreizen houdt. In ben in mijn jeugd veel in Italie geweest en ik heb veel belangstelling voor kunst en cultuur en ik hou lekker eten en een wijntje. Deze reizen wil ik nu voortzetten in de oude Griekse cultuur. Ik hoop dat we elkaars ervaring nog wat verder kunnen uitbreiden en misschien op een vergelijkbare reis kunnen eindigen.

groetjes Bas,

(ik stuur deze reactie ook nog naar je hotmail)

Heey, ik ben zelf van plan om komende zomer naar het zuidwesten van de VS te gaan, en zoek nog een reisgenoot, dus als dat je wat lijkt… :wink:

Mijn berichtje met wat meer info staat hier: http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=105701

hoi hoi,

Jammer dat je nooit meer iets terug heb gestuurd.We hebben namelijk beetje zelfde ideen over de vakantie ik wil graag in juni juli voor 3 weekjes met de trein gaan rond trekken in europa.Ik heb al 2 geintreseerden alleen dat zijn 2 mannen en vind wel leuk als er ook meiden mee gaan:)
Dus nou ik hoor nog van je

Groetjes nienke

Hoi!

Ik ben een 22-jarige studente en ik ga in Juli backpacken in Vietnam en ik zoek eventueel een reisgenootje :slight_smile: Boekje lezen, dingen ontdekken, een terrasje doen en superlekker eten zijn enkele reisingrediënten die ik niet wil missen. Dus als je zin hebt om 3 weekjes lang te proeven van natuur en cultuur, stuur gerust een mailtje!

Groetjes,
Joyce