Rondreis Europa zomer 2010

Hallo,
Ik ben een 17 jarige jongen en zit momenteel in VWO 6. Na mijn examen in mei 2010 wil ik graag wat rond gaan reizen. Nu heb ik een heel absurd idee om een rondreis te gaan maken per scooter.Bijvoorbeeld met de scooter door Frankrijk toeren. Het is nog maar een idee en ik weet dat het absurd klinkt maar ik dacht ik plaats gewoon deze omroep , wie weet krijg ik wat reacties van mensen die net zoals ik dit idee hebben en mee willen;).

hoi Wesley,
Ik doe op dit moment ook 6VWO, ik ben een meisje van 17 en ik wil na mijn eindexamen ook gaan reizen. Voor volgend jaar heb ik het grootste deel al in gedachten wat ik wil, maar voor de zomervakantie was ik nog op zoek naar een uitdagende reis van een week of twee/drie, ik wilde eigenlijk heel graag volgend jaar met de trein alleen door europa gaan reizen, maar m’n ouders vinden dat te gevaarlijk… maar ik heb nog steeds de ambitie om door Europa te toeren en dan op een andere manier dan met de auto of vliegtuig. Ik heb al meer dan een jaar m’n bromfietscertificaat, maar heb zelf eerlijk gezegd niet een scooter :stuck_out_tongue: Frankrijk lijkt me top, wat me ook super zou lijken is een beetje oost-europa of misschien italie (het land van de vespa’s:P)
nouja, ik wilde in ieder geval laten weten dat ik ook wel ongeveer dezelfde ambities heb als jij!
maar vertel eens wat meer over jezelf!
Ik ben dus 17, wordt op 4 juli 2010 18, ik woon in Naarden en zit in Hilversum op school, doe gymnasium, ik speel hockey (maar ben GEEN hockey-tutje), ik hou van sporten en actief zijn, verder hou ik heel erg van reizen en van skien.
groetjes,
Irene

Hoi Irene,

Leuk om te horen dat er iemand is met soortgelijke ambities! En
Oost-Europa of Italië lijkt me ook leuk alleen zouden we natuurlijk wel een beetje rekening moeten houden met de afstand.
Ik ben dus Wesley , 17 jaar ( word op 16 juli 18) en woon in Amsterdam. Ik hou van reizen maar dat heb je natuurlijk al opgemaakt uit het voorgaande bericht;), ik heb jaren op voetbal gezeten maar ben sinds dit seizoen gestopt.
Het lijkt mij handiger om contact te leggen via mail/msn.
Mijn e-mail is [EMAIL=“wesley1992_92@hotmail.com”]wesley1992_92@hotmail.com.

Groetjes,
Wesley