Rondreis Europa juni 2012 2 weken

hallo,

ik ben op zoek naar een paar (3) reisgenoten die mee willen om een rondje europa met de trein te doen van 1 tm 13 Juni.
het rondje dat ik wil doen is:
Thuis-Brussel-Parijs-Bonn-Geneve-Milaan-Venetië-Innsbruck-Frankfurt Am Mainz-Thuis
ik wil dit met de trein doen, de zogenoemde Globall Pass
in de grote steden wil ik 2 dagen blijven, uiteraard zijn suggesties altijd welkom

ik ben zelf 18 jaar, en tegen die tijd klaar met de middelbare school. ik zoek reisgenoten die gezellig zijn, iets willen zien van de steden en van goede conditie beschikken om de rondreis te maken.
leeftijd vind ik geen probleem, ik wil gewoon gezellige reisgenoten die mee willen.
mocht je vragen hebben, stel ze gerust of mail me [EMAIL=“kasperbodegom@gmail.com”]kasperbodegom@gmail.com

Het lijkt me heel boeiend, maar ik werk in het onderwijs en kan dus maar vanaf 2 juli reizen … Heb je ook enig idee wat het kostenplaatje zou zijn?

De treinkaart is 250 euro, en 2persoonskamers zijn per nacht ongeveer 60 euro. Dan het eten etc, heb ik 400 euro voor gereserveerd. Kom ik uit op ongeveer 1000 euro maar het is maar net waar je verblijft en je eten koopt/ uit eten gaat