Rondreis door Cuba en Dominicaanse Republiek

Hallo!

Ik ben een leuke meid van 25 en wil in november/december ongeveer 4 weken rondreizen door Cuba en de Dominicaanse Replubliek. Hiervoor ben ik nog op zoek naar een gezellige reisgenoot of reisgenote die ook graag het avontuur opzoekt en openstaat voor wat er op ons pad komt. Heb al eerdere ervaringen met via een forum een reisgenoot vinden, en dat is me heel goed bevallen! Mijn reisdatums liggen nog niet vast. En budget is bespreekbaar…maar het is niet mijn bedoeling om in een resort te belanden :smiley:

Ik hou van cultuur en natuur en wil graag verschillende gebieden in beide landen bezoeken, op eigen gelegenheid, geen geboekte rondreis! Eventueel wil ik ook nog een salsa en/of bachata cursus doen. Meestal maak ik tijdens mijn reizen gebruik van lokaal vervoer of een huurauto, dus het zou makkelijk zijn als je ook een rijbewijs hebt (en ook een beetje Spaans spreekt). Leeftijd is verder niet van belang.

Alle reisplannen liggen nog open dus leuke ideeen zijn welkom!

Als dit alles je aanspreekt en je interesse hebt, stuur me dan een berichtje!

Kelly

Hey Kelly!!

Zit jij vast aan die data??

Groetjes Susan

Hoi Susan!

Mijn datum liggen niet vast en kan wel enigszins schuiven, maar dacht dat het wel goede periode zou zijn omdat het orkaanseizoen tot oktober duurt, vandaar! Heb jij plannen om die kant op te gaan?

Groetjes Kelly