Ik ben bijna 23 jaar lentes jong en op zoek naar een reisgenoot om Cuba te kunnen ontdekken.
Vooral de cultuur ontdekken, salsa dansen, dolfijnen spotten en van de zon genieten!
Ivm nog studerende vriendinnen, ben ik zoek iemand rond mijn leeftijd M/V die in oktober of november in de gelegenheid is om twee weekjes op vakantie te gaan.
Ik heb vandaag geboekt bij www.kras.nl ; de single reis die vertrekt op 12 november. Het minimum aantal reizigers is nog niet bereikt om de reis door te laten gaan. Wie weet een idee? Is ok schappelijk geprijsd en tot eind augustus te boeken met korting!
Hey Jeanine, heb je al concrete plannen gemaakt? Ik wil ook die kant op maar een combi reis met toeslag voor 1 pers betaal je de hoofdprijs dus wellicht idee samen via organisatie of airbnb mooie studio ?
Ey zijn jullie al geweest naar Cuba? Ik ben er net geweest en kwam tot de ontdekking dat ik nog 130 cup had!! En doe kan ik in Nederland niet wisselen!! Kan ik jullie daarmee blij maken? Je mag ze tegen een zacht prijsje overnemen gr René