Hoi,
Ik ben ben heel sportieve jonge gast van 27 jaar en ga begin november in Zuid-Amerika voor 3 maand gaan rondtrekken!! whiiiii
Chili is mijn hoofddoel en hierbij wil ik ook nog Peru samen met Bolivia combineren!
Ik zou zeker de eerste maand alvast in Chili willen verblijven…daar ook kerst en nieuwjaar vieren en dan begin januari richting Peru/Bolivie trekken…!
Dit is mijn plan tot nog toe in hele grote lijnen…(nadien kan ik wat concreter vragen stellen maar voor het ogenblik eerst de grote lijnen uitzetten van m’n reis)
Rond 11 november zou ik vertrekken naar Santiago!!! Ik zou wel een stopover nemen in de Bahama’s om eerst gewoon es een weekje te relaxen en te genieten van zon zee strand! Dit komt slechts op 100 euro meer voor de vlucht dus dat is aardig meegenomen…;)!
(Indien iemand ander voorstel heeft als Bahama’s altijd welkom! Ik zag ook Puerto Rico voor slechts 100 euro meer…!)
Rond 19 november arriveer ik in Santiago…!! Ik heb daar een vriendin wonen dus zou eerst daar wat dagjes doorbrengen uiteraard en dan eerst richting het zuiden van Chili reizen met vlucht richting Puerto Montt…
Wat zijn must see en to-DO things?
Hoe lang nodig om het zuiden te zien?
Zou rond 24 nov naar zuiden gaan tot en met 22 dec ongeveer…
Iemand voorstel qua route…
Mag van alles zijn! Open minded en graag avontuur!
Soieso wil ik Parc National Torres de Paine doen
Kan alles op mijn eentje of moet ik van daaruit excursies boeken?
Wil graag Patagonie meepikken en misschien naar Vuurland gaan…
Indien je ook maar enkele tios hebt gelieve mij te laten weten…! Ben net bezig met m’n reisje aant het uitstippelen dus alle tips welkom…!
Alvast bedankt voor de moeite!!
Ciaociao!