He hallo,
Eind maart begin april ben ik van plan een aantal maanden naar Canada te gaan. Daarbij wil ik eventueel ook de mogelijkheid hebben te kunnen werken, een WHP is daarom ook al aangevraagd. Mijn doel ik een rondreis door Canada te maken. Hoe en waarheen weet ik nog niet precies, maar aan de hand van een Lonely Planet ben ik al een mooie route aan het uitzetten. Het plan tot dusver is van British Colombia naar het oosten te trekken. Ik hoop hier ongeveer 4 tot 5 maanden over te doen. Het lijkt me leuk om met een aantal enthousiaste mensen deze trip te maken door het mooie land Canada. Heb jij daarom zin om een aantal maanden te touren en als het financieel even krap zit ook nog wat te werken in dit prachtige land mail of reageer dan via deze post in dit forum. Om een kleine indruk te geven wie ik ben, bij deze: Mijn naam is Laurens Verwijs, inmiddels 22 jaar jong en afgestudeerd aan de HEAO Commerciele Economie. Momenteel werk ik in een electroketen en ben ik op zoek naar een baan in mijn opleidingsgebied, maar eerst wil ik eens het mooie van deze wereld zien en een, hopelijk, onvergetelijke reis maken om daarna vol ervaring en kennis verder op zoek te gaan naar een nieuwe baan! Laat wat van jullie horen!
Laurens