hallo allemaal,
ik ben Desiree, 21 jaar.
ik heb plannen om volgend jaar(2008) van begin mei tot begin juni te gaan rondreizen in Californie…
en nu zoek ik een gezellig reisgenootje! die van avontuur, cultuur, uitgaan, zon, zee, strand en dingen ondernemen houd.
heb je ook zin, of was je al van plan om in die periode ook te gaan, laat het me weten en misschien kunnen we er samen iets leuks van maken
ik hoop van jullie te horen
groetjes Dees
hey ja ik zou volgend jaar ook willen gaan naar the usa en heb inmiddels al een oproep gedaan hier voor een reisgenootje en een rondrit door Californië lijkt me intressant ik ben 18jaar afkomstig uit Zulte ligt in belgie de oost vlaanders en zou mij eventueel wel kunnen vrijmaken
jammer dat je volgend jaar pas gaat, Dees. heb namelijk plannen in die richting met een camper deze zomer. heb een supergoede one way drop off deal op internet gevonden, waar je een 25ft. camper voor 30 euro per dag inclusief alles kunt huren. beperkt aanbod. mocht je toch nog interesse hebben, mail me dan even..........perry_keijzer@hotmail.com
hej Desiree
Ik ben nikita bijna 21 jaar
woon in het westland (ligt bij den haag)
Ik ben ook van plan om volgend jaar een rondreis te maken in californie maar wil niet alleen en zocht een reisgenoot daarom heb ik me aangemeld bij deze site. Dus als jij geintresseerd bent in mij als reisgenootje hoor ik dat graag.
Groetjes nikita