Rondreis 3 weken in Augustus beginnend in Chiang Mai

Wij hebben tickets geboekt en vliegen op 14 augustus naar Bangkok. We willen gaan rondreizen maar niet elke dag uren in bussen overdag zitten.
Wij gaan met onze dan 10 jarige zoon en we zitten er over na te denken om vanaf Bangkok gelijk door te vliegen naar Chiang Mai en dan naar Bangkok af te zakken. We willen in ieder geval de Jungle experience van 2 dagen en 1 nacht doen en de excursie op de River Kwai (3 dagen/2 nachten).
Verder willen we vanaf Chiang Mai met de nachttrein zodat we die lange rit kunnen slapen.
Ook willen we zo’n 5 dagen uitrusten op Koh Samui en onze reis eindigen met een aantal dagen Bangkok om vanaf daar weer op 4 september terug te vliegen. We willen de laatste dagen Bangkok doen aangezien we van plan zijn om dan te gaan shoppen en willen die niet heel de reis meeslepen.

Ik ben op zoek naar ideeen en ervaringen van reizigers die dit ook hebben gedaan!

Alle feedback is welkom.

Chiang Mai is een goed uitgangspunt voor een aantal actieve excursies zoals het bezoeken van het Doi Inthanon gebergte.(je komt er onderweg bergstammen, watervallen en schitterende natuur tegen) ,deze trips kan men boeken bij een plaatselijke reisbureau in Chiangmai alsook verschillende guesthouses hebben een reisstandje waar je terecht kunt om een dag of een 3 daagse excursie te boeken.
Natuurlijk mag de Flight of the Gibbon in Chiang Mai (is een echte must voor iedereen die houdt van actie en avontuur) niet ontbreken in je programma.

Goedemorgen !

Ik heb je vanochtend per e-mail geinformeerd :slight_smile: !

Groeten uit Bangkok !

ps. Flight of the Gibbon is behoorlijk prijzig, je kan in dat geval beter voor Eagle Track kiezen (of Jungle Flight) :slight_smile:

Heb je mail ontvangen Dave. Bedankt. Ik ga er gelijk weer mee aan de slag.
Je hoort nog van mij.