Rondje zwarte zee

Beste lezers,

Wij zijn van plan om in het voorjaar met een klein camperbusje een Oost-Europareis te maken. Met een rondje Zwarte Zee en via de Baltische staten terug.

Is er iemand die zo’n reis of een deel van deze reis gemaakt heeft?
Wij horen graag!

Christa en Mieke

heb je inmiddels eea kunnen vinden? zo ja waar? Wil zelf ook vanuit NL een rondje om de zwarte zee rijden met 2 kids… Groet, hj

De plannen zijn gewijzigd. We gaan alleen aan de noordkant van de Zwarte Zee door de oekraine. Hoever zijn jullie plannen?

hallo
zover ik weet zit de landgrens tussen georgie en rusland dicht. dus dat schiet niet op. mogelijkheid dan is bijv. een ferry van trabzon (turkije) naar sochi (rusland) of er zijn geruchten van andere ferries uit poti(georgie) direct bijv naar odessa. feit blijft dat dit hoop extra gedoe en geld is.

ik volg op dit moment een heel vers gerucht dat er misschien een mogelijkheid is dat er mensen zonder een CIS paspoort (oude russische staten) van de grens gebruik kunnen maken (sinds vorige week) maar niemand weet het en niemand heeft uitgeprobeerd maar als er nieuws is zal ik dat hier wel posten. het ging om een russisch bericht dat het had over multinationals wat waarschijnlijk alleen doelt op de oude russische staten.

1 like