Zwarte Zeekust

Hoi
Wij zijn van plan om naar de Zwarte zeekust te gaan.
Wie weet een reisorganisatie die reizen naar dit gedeelte van Turkije organiseert?

Hallo poeska,

Probeer eens www.portakal.nl en dan bij de rondreizen kijken of een email sturen.
Voor zover ik weet reizen ze wel naar de zwarte zee kust.

Ik zelf ben er van 12 juni tot 7 juli

Groeten,

Sezayi

Hallo Poeska,

A.U.B. ga op eigen gelegenheid naar de Zwarte zee,dat is veel goedkoper,en je ziet veel meer en op eigen tempo.
Langs de zwarte zee zijn voldoende hotels en pensions te vinden,en altijd plek,ook in het hoogseizoen.
Als je via een reisorganisatie boekt ben je 2 a 3 keer zoveel kwijt(de prijzen van de overnachtingen zijn goedkoper dan in andere delen van Turkije).
En je moet ook afdingen langs de zwarte zee,omdat ze meestal meer gaan vragen als je geen Turks praat(echt doen hoor!!!).
Je zal er geen spijt van krijgen,het is er zo mooi,en de mensen zijn er heel vriendelijk.
Groetjes Antoine

Hoi.

Ik reis dra door het Midden-Oost van Caïro naar Istanbul. De route tussen Caïro en Aleppo is min of meer uitgestippeld, maar aan de Turkse grens weet ik het effe niet meer :slight_smile: Naar Istanbul langs de Middellandsezee kust of de Zwarte Zee. Welke plaatsen raden jullie me aan langs de Zwarte zee. ik zal nog een 10 tal dagen reizen van de syrische grens tot in istanbul.

Groetjes,
harmen