Rondje met de motor door Europa of elders

Ik wil een rondje gaan doen met de motor, van een maandje of misschien wel langer. dit rondje zal zijn door europa, welke richting/landen/plaatsen etc zijn nog niet bekend.
misschien een tripje naar marroco en terug.

als je interrese hierin hebt let me know

ik rij zelf een kawasaki 600ZJ Ninja,
Ik ben vooral een genieter en stop onderweg graag om ffkes van de omgeving te genieten op een terrasje of iets dergelijks

Mark
23 jaar Brabant

Ik wil volgend jaar in juni een maand door Europa reizen met mijn Kawasaki Versys. En als ik iemand mee krijg dan wil ik graag door Noorwegen, Zweden, Finland.

Maar eigenlijk maken de landen mij niet uit.

Sluit het aan?

hallo nicolle,

het sluit wel aan ja, ik wilde eigenlijk al wel eerder gaan, maar die kant die jij noemt is pas goed te doen in juni volgens mij.

ik zat zelf al aan maart april te denken. maar eventueel juni kan ook wel.

rij je allang motor?

Hoi Mark,

Ik kan helaas niet anders dan in juni en de tijd is dan nog rustig en wel goed weer.

Ik heb mijn motorrijbewijs nu iets meer dan een jaar, maar gebruik het voor woon-werkverkeer en heb sinds mijn rijbewijs 12 dkm gereden. Voordat ik mijn rijbewijs had heb ik gecrosst tijdens mijn jeugd.

Ik ga dit weekend kamperen met de motor, eerst off road rijden en dan een plekje zoeken in het bos.

Hoelang heb jij je rijbewijs?
Wat voor vakantieplannen had jij en wil je gaan kamperen met de motor?

Hoor wel van je,

Groetjes Nicole

hoihoi

Ik heb ook weinig planning om dit moment. ben net afgestudeert en werk fulltime waar ik eerst partime werkte. dus als ik wil gaan reizen ga ik er voor.

ik ben nu 23 en rij vanaf mijn 19de motor, eerst auto gehaald en meteen doorgegaan met de motor.

je gaat komend weekend weg met mensen van dit forum?

ik vind kwa kamperen alles goed, ik zit vanaf mijn 5e al op scouting dus ik heb al heel wat gewend. met vorst -5 heb ik zelfs nog in een tentje / frietzak geslapen.
kamperen is leuk om te doen vooral zweden enzo.

hoe oud ben je en waar kom je vandaan?

gr

Ik ben 20 en kom uit Eerbeek (tussen Arnhem en Apeldoorn)…

Ik was gestopt met mijn studie Rechten in februari en ga nu werken tot volgend jaar september.

Dit weekend ga ik ook met iemand die ik op dit forum heb leren kennen. Ik doe het maar zo, omdat in mijn omgeving niemand zo lang op vakantie wil of uberhaupt motor rijdt.

Het liefst wil ik een flinke rit maken door Noorwegen en Zweden. Je mag daar overal wildkamperen en dat is een groot voordeel vind ik.

Als het weer het toe laat wil ik zo nu en dan ook al gaan kamperen in Belgie en Duitsland enzo.

heyz,

klinkt goed,

vandaar dat je pas in juni kan gaan.
ik wil zelf ook lekker genieten en rond toeren en gewoon ergens kunnen stoppen en daar de nacht doorbrengen. als dat goed in zweden, noorwegen kan ga ik maar al te graag die kant op.

in mijn omgeving rijden er wel mensen motor, maar geen van alle zien het zitten om een maand of lange tijd door europa te reizen. die zitten allemaal met werk etc etc.

jij rijdt voornamelijk off road of meer op de weg?

Hello,

Ik rij nu eigenlijk alleen nog op de weg en zo af en toe een bospadje meepakken.

Is de motor die jij hebt een chopper of?

En hoe zeker ben je er van dat je volgend jaar gaat. Die vraag stel ik omdat er toch wel wat voorbereiding aan voor af gaat. Je kunt ook zo gaan, maar voor een langere tijd lijkt het mij wel handig om een route te plannen en samen te bepalen welke punten je wilt bezoeken.

Ik hoor wel weer van je!

Hey ,

Misschien een beetje vroeg maar is er interesse om volgend jaar Mei naar Kreta te gaan om daar off the road te gaan rijden?

Ik ben er net zelf van terug en moet zeggen geweldig !!! Ik heb rondgereden door het zuiden van Kreta omdat dit qua natuur en wegen geweldig is .

wel had ik een Yamaha XT 660 gehuurd voor een vrienden prijsje 5 dagen voor €140,-

Als er interesse is dan hoor ik het graag .

Ter aanvulling noorwegen is geweldig, ik kom er zelf vaak ivm mijn werk en vertrek er Donderdag 22 okt weer heen

Groetjes john

He John,

leuk dat je daar off road gereden hebt.

Als ik off road ga rijden, dan blijft het Noorwegen of Zweden.

Groetjes

heyz,

om op jou terug te komen niccolle,
het is bijna tot helemaal zeker dat ik ga, heb alleen wel een andere motor nodig, maar dat is wel te doen voor die tijd.
het is wel wat geregel allemaal ja, maar ik kan ook zo van de een op andere dag vertrekken zonder enige voorbereidingen en dan zie ik wel waar ik allemaal uit ga komen.
maar beetje voorbereiding is niet verkeerd.

Hey john, kun je egt zoveel tijd doorbrengen offroad op kreta??
en idd om met niccole mee te gaan. zweden finland enzo lijkt mij veel mooier.

veel plezier komend weekend niccolle en we houden contact.

gr,

Hoi Mark,

Het laatste bericht op jouw oproep is alweer een tijd geleden maar wie niet waagt die niet wint. Ik heb zelf ook een oproep geplaatst en kom nu die van jouw tegen. Ik weet niet of je al plannen hebt maar hier onder zie je een kopie van mijn oproep.

Betse motor liefhebbers,

Ik ben Koos, 31 jaar en wil van begin April tot half Mei met de motor oppad, niet offroad want daar heb ik de motor niet voor (BMW-K75). Ik had verschillende ideeën maar heb nu besloten naar Marokko te gaan en wil dit niet alleen doe. Ik wil graag verschillende steden en bezienswaardig gaan bezichtigen zoals bijvoorbeeld, Rabat, Marrakech, Fès, De Ouzoud watervallen, dat zijn zo een aantal voorbeelden die worden aangeraden op het internet, er zal vast meer zijn maar bij serieuze interesse zullen we dat wel uitzoeken. Oké, leeftijd en geslacht doen er niet toe maar lijkt het jou ook leuk om dit te doen, laat dan iets van je horen en kunnen we een onvergetelijke vakantie gaan plannen.

Als je nog geen plannen hebt en je wilt een mooi avontuur beleven dan verneem ik graag van je.

Groeten,

Koos